Workshop

Hej bloggen, jag tänker på dig ibland. Men sen sp har jag inte tid. Eller jo det har jag väl, men då går jag ut och pringer eller läser en bok eller hänger med några goa gubbar i stan.
Eller spenderar 5 timmar framför en symaskin som jag gjorde idag.
IKEA har slagit upp en textilbutik som varje dag har workshops med olika textildesigners. Man får gå dit och sy vad man vill med deras tyger på deras maskiner. Idag satt jag där i 5 timmar och sydde kuddfodral till lägenheten och en väska till mig själv. Ska dit igen så fort jag inte jobbar dag, supert! 
Nej nu kom jag på varför jag inte bloggar längre. Antingen är det vårt internet eller så är det blogg.se i allmänhet, men det går FAN inte att ladda upp bilder. Och blogga utan bilder, är det värsta jag vet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0