Välkommen tillbaka till din blogg!

Så, nu när jag ligger här med täppt näsa och feber bestämde jag mig för att det var dags att börja blogga igen. Kände väl att snart tre säsonger sträcktittande av Sex and the city fått mig på banan igen.
Livet i alperna har nämligen varit allt annat än nya skor och stylat hår. Viss jag köpte skor en gång; ett par 40 på killavdelningen för alla mina andra skor gått sönder. Och visst färgade jag håret ibalnd; med rosa/röd/lila/grön/gul hårspray, för att det var kul.
Var dock ett bättre halvår av mitt liv, och även fast du tror att du alltid kommer vara högklackat och kjol blir du jeans och oversize i alperna. Det är bara så det funkar, och jag älskade det.
Miss it like hell, men livet rullar vidare. Sen jag kom hem har jag tillexempel satts i skräddarjobb och Hilda har nu en studentklänninge och Agnes' hänger på provdockan redo för nästa provning (tänkte skriva fiting men kändes så överdrivet wannabe..).
Hilda i sin 50-tals klockade klänning med massor av spets.



Agnes klännnig, i samma stil som Hildas, lite ändringar och andra material. Än så länge bara nålad på dockan.

Skulle vilja fixa en ny header, för att få en ordentlig nystart på bloggen, vet inte vad jag ska hitta på bara...

Tills nästa gång jag känner för att skriva, ha det underbart.

Kommentarer
Postat av: lilla T

sjuukt snygg klänning den översta med spets!! :)

2012-06-11 @ 01:45:10
Postat av: therese

Tackar!!

2012-06-16 @ 18:00:09
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0